Sağlık

Domestos’un Çocuklara Hijyen Kampanyasına On Binlerce Kişi Katıldı

İlk ve orta okullarda sürdürülebilir tuvalet hijyeni sağlamak ve çocukların temiz ve sağlıklı tuvaletlere erişimini sağlamak için 11 yıldır çalışmalarını sürdüren Domestos, geçtiğimiz günlerde konunun önemine dikkat çektiği bir sosyal deney sineması yayınladı. çocuklar. Sinemayla yarattığı farkındalığı kamuoyuna dönüştürmek amacıyla herkesi okullara ücretsiz Domestos göndermeye davet eden markanın kampanyasına 22 bini aşkın kişi destek verdi.

Okullarda tuvalet hijyenine katkıda bulunmak için çalışan Türkiye’nin saygın temizlik markası Domestos, geçtiğimiz günlerde bu konuda farkındalık yaratmak için bir kampanya başlattı. Kampanya kapsamında ilkokul çocuklarının temiz tuvalete erişiminin sağlık, sosyalleşme ve akademik başarı açısından önemini vurgulayan bir sosyal deney sineması yayınlıyor. Okul Hijyeni Programı Sizleri de bunun bir parçası olmaya davet eden Domestos, Türkiye’nin en büyük QR kodunu da oluşturdu. Okullara ücretsiz Domestos göndererek Okul Hijyen Programı’na katkıda bulunmak isteyenler, İstanbul Buyaka AVM ve Galataport’ta açılan dev QR kodu okutup domestoshijyenproject adresine giderek çalışmaları seçtikleri okullara gönderttirdi.

Sosyal deney sinemasının dijital ortamda başladığı 13 Aralık’tan 15 Ocak’a kadar geçen bir aylık süreçte 22.000’den fazla kişi Domestos’un kampanyasına destek verdi. Onbinlerce kişinin katılımıyla Domestos eserleri 11.860 kişiye gönderilmeye başlandı. Türkiye’nin farklı yerlerinde okullar.

Domestos Marka Müdürü İpek Aslanel,dedim:   “Domestos olarak Okul Hijyen Programı’nı hazırlama nedenlerimizden biri okul tuvaletlerinde sürdürülebilir hijyene katkıda bulunmak, diğer neden ise bu konunun çocuklar için değeri konusunda farkındalık yaratmaktır. Çocukların içinde yaşadığı ekosistemi oluşturan başta ebeveynler olmak üzere değerli aktörlerin bahis konusunda bilgi ve bilinç sahibi olmaları çok değerlidir. Kampanyamız ile bu aktörlerin QR kodunu okutmak için küçük bir hareketle dahi projeye katılmalarını sağlayarak onların ilgisini çekmeyi ve kendilerini projenin bir parçası gibi hissetmelerini sağlamayı amaçladık. Kampanyamıza gösterilen ilgiden ve mesajlarımızın yankı bulmasından çok memnunuz.”

 

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

ciftlikajans.com.tr

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu